cloud
 
 

Faq

1.Ce este un produs unicat?

Unicat insemana ca nu mai exista nici un alt produs la fel, el fiind realizat manual si este unicat in lume

2.Ce inseamna bumbac organic?

Bumbacul organic reprezinta bumbacul cultivat fara pesticide, feritilizatori, antibiotice, hormoni de crestere, organisme modificate genetic, aditivi, iradieri sau apa reziduala. Folosirea pesticidelor si ierbicidelor corespunde cu 40% din costul de productie al bumbacului traditional. Aceasta inseamana ca, bumbacul fara substante chimice, va duce la obtinerea unor haine de o calitate superioara.

Produsele organice pentru copii sunt inlocuite de cele conventionale pentru a reduce cantitatea de substante chimice la care sunt expusi copii in cresterea lor.

3. Cum imi creez un cont?

Intri in zona Creeaza Cont si iti introduci datele personale, cele de livrare si facturare. Dupa aceea vei beneficia de wishlist.

4. Cum cumpar un produs?

Alegi produsul, il adaugi in cos si apoi mergi la casa. Toate produsele se afla in cosul tau. In "finalizeaza comanda", poti alege sa platesti online, prin card sau ramburs, la livrarea coletului.

5. Ce fac daca imi doresc un produs si nu este pe stoc?

Contacteaza-ne pe telefon, mail, skype sau yahoo messenger. Daca nu suntem online trimite-ne un email, suna-ne sau lasa-ne un offline pe messenger. Daca suntem online, iti raspundem pe loc. Oricum, mesajul tau ajunge la noi, si noi iti vom spune daca si cand acel produs revine.

6. Daca am intrebari suplimentare, cui ma adresez?

Suntem la dispozitia ta. Ne suni, ne scrii un email, ne contactezi pe yahoo messenger sau skype sau ne lasi un offline pe messenger. Daca suntem online, iti raspundem pe loc.

7. Ce inseamna livrare pentru altcineva?

Daca pur si simplu vrei sa surprinzi pe cineva cu un cadou, poti face acest lucru. Factura va ajunge la tine iar cadoul, la persoana desemnata de tine. Tot ce trebuie sa faci este sa alegi produsul, modalitatea de livrare si de ambalare si sa ne spui cui sa trimitem cadoul de la tine. Iti oferim ca bonus, posibilitatea de a trimite un mesaj destinatarului. Tot ce trebuie sa faci este sa editezi textul si sa bifezi casuta corespunzatoare. Mesajul va fi trimis destinatarului impreuna cu produsul.

In aceasta situatie plata ramburs nu este acceptata.

8. Ce inseamna livrare standard/ livrare expres, ambalare standard/ ambalare lux si mesaj?

Pentru produsele care se afla pe stoc, livrarea standard se va face in maxim 24 de ore catre orice adresa in Romania. Daca doriti ca livrarea sa se faca in cel mai scurt timp posibil, puteti opta pentru livrarea express. Iti oferim ca bonus, posibilitatea de a trimite un mesaj destinatarului.

Tot ce trebuie sa faci este sa editezi textul si sa bifezi casuta corespunzatoare. Mesajul va fi trimis destinatarului impreuna cu produsul.

Si pentru ca ai ales serviciile noastre de expediere, noi vom impacheta produsele pe masura. Puteti opta pentru ambalarea standard sau pentru ambalarea lux.

9. Ce este wishlistul?

Este un serviciu destinat celor care au cont pe jokids.ro. Contul iti permite sa selectezi mai multe produse pe care prietenii ori familia le pot cumpara pentru copilasul tau.

10. Ce fac daca vreau sa anulez comanda?

Intotdeauna, dupa ce am primit o comanda, iti vom telefona si iti vom trimite un email de confirmare. Daca doresti sa renunti la comanda, trebuie sa ne anunti prin telefon, atunci cand noi te contactam. Daca vei renunta la o comanda efectuata prin plata ramburs, vei fi nevoit sa platesti taxa de livrare.

Cosul tau

Item(s): 0

Total:

SUPER SALE

NICI NU STII CA AI BRANDURI CU PRODUCTIE "LA MAMA LOR" LA PRET DE SUB ACHIZITIE.PENTRU PRODUSE ORIGINALE.

Livrare si ambalare

Livrare GRATUITA pentru tot ce depaseste 50ron!!

Detalii
 
 
cloud